صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

اکران «لوپتو» از فردا (۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱) | سینمای کودک ناجی گیشه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۲۵۱۸
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
اکران «لوپتو» از فردا (۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱) | سینمای کودک ناجی گیشه می‌شود؟
با اکران فیلم «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری از صبح چهارشنبه یازدهم آبان، شمار آثارکودک در حال اکران به چهار فیلم می‌رسد.

به گزارش شهرآرنیوز، با وجود اینکه اکران فیلم‌های «بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی، «بام بالا» به کارگردانی جمال سید حاتمی و «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش در حوزه کودک و نوجوان ادامه دارد و از صبح چهارشنبه یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» نیز شروع می‌شود.

«بازیوو» قدیمی‌ترین فیلم اکران است و از ۱۵ تیر روی پرده سینماهاست. در این چهار ماه، ۸۴ هزار نفر برای تماشای آن به سینما‌ها رفته‌اند و سرجمع ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروخته.

«پسر دلفینی» از دوم شهریور روی پرده رفت و بعد از گذشت دو ماه از اکران، توانست حدود ۶۱۲ هزار نفر را به سینما‌ها بیاورد. فروش این فیلم درحال حاضر به ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده و در حال بیشترین استقبال را میان فیلم‌های سینما دارد.

در دو هفته اجرای طرح نیم‌بهای بلیت‌ها ۱۰۳ هزارنفر برای این فیلم به سینما‌ها رفتند، اما از قبل این میزان فروش، فقط ۲ میلیارد فروش کرد. با این حال از میان فیلم‌های کودک اکران فعلی، بالاترین میزان فروش را داشت.

«بام بالا» از ۱۴ مهر روی پرده رفت و اکرانش همزمان شد با کاهش شدید تمایل مخاطبان به رفتن به سینماها. نمی‌توان پیش‌بینی کرد در صورتی که فیلم در شرایط عادی اکران می‌شد چه موفقیتی در فروش به دست می‌آورد، اما درحال حاضر در این مدت زمان، ۲۸ هزار نفر برای آن بلیت خریده‌اند و فروش آن به ۶۳۵ میلیون تومان رسیده.

فردا قرار است فیلم «لوپتو» هم به فیلم‌های کودک اکران اضافه شود.

با توجه به استقبال بالا از انیمیشن «پسر دلفینی» باید دید آیا این انیمیشن هم در فروش موفق می‌شود یا خیر. در حال حاضر ۴۵۰ نفر برای تماشای این فیلم در اولین روز بلیت خریده‌اند تا پیش فروش بلیت‌هایش به رقم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->